• 24-06-2021, 10:40:24
    #1
    Facebook'ta adsense grubunda paylaşılmış kazanç sağlayanlar bilgilendirebilir mi gerçekten böyle mi? Ana 2 yan 3 adet uğraştığım youtube hesaplarım var hepsi yavaş yavaş yaklaştı para kazanmaya ancak durum böyle ise boşa uğraşıyoruz
  • 24-06-2021, 10:42:35
    #2
    Takip
  • 24-06-2021, 10:45:13
    #3
    Evet bir şirketiniz varsa damga vergisi KDV matrahı muhasebeci ücreti bagkur gibi giderler sabittir ve her ay ödenir. Kazançla olup olmaması ile alakası yoktur şirketiniz olması yeterlidir. Burada garip olan bi kez 200 TL kazanç sağlamış birisinin şirket açması
  • 24-06-2021, 10:45:24
    #4
    Muhasebe ücreti zaten 201₺'den yüksek.
  • 24-06-2021, 10:45:47
    #5
    Şahıs şirketim var, fatura kessem de kesmesem de her ay, ismini bilmediğim damga vergisi, bilmem ne vergisi, 3 ayda bir kira stopajı, muhasebe ücreti gibi ücretler oluyor. Aylık 300-400 tl arası bir kuru gider var.
  • 24-06-2021, 10:47:06
    #6
    Devlet her türlü sakalını alır, senin para kazanıp kazanmamana bakmaz....
  • 24-06-2021, 10:49:37
    #7
    Arkadaşlar devletin kestiği parmak acımaz. Bu iş zaten böyle. Benim de şirketim var. Her ay damga vergisi, gelir geçici vergi, muhasebeci ücreti, bağkur bedeli derken hiç kemiksiz 1800 TL civarı giderim oluyor. Ki ofisimin tapusu kendime ait olduğu için stopaj ödemiyorum bile... Bundan kaçmak demek bu işi kuralıyla yapanın hakkını yemektir. Kesinlikle birine ya da bir kitleye gönderme yapmıyorum sözüm meclisten dışarıdır. Bu kuralların da kimler için geldiğini gayet net biliyoruz bence.
  • 24-06-2021, 10:55:12
    #8
    200 lira gelir varsa her ay sabit 60 küsür tl damga vergisi ödüyorsunuz. Bunun yanı sıra muhasebe ücreti de var. Bir de KDV si var. Hepsini topladığımızda zaten 200₺'den fazla oluyor kısacası internet siteniz ya da youtube kanalınız devlete çalışıyor siz devletin çalışanı oluyorsunuz hatta hamalı diyebiliriz karın tokluğuna çalışıyorsunuz
  • 24-06-2021, 10:56:13
    #9
    Geçen de bir milletvekili iPhone örneği vermişti, apple maliyetini hesap edip gerisini devlet vergi alıyor demişti. Yanlış anlamayın da bu adam milletvekili, yani belirli düzeyde eğitim almış birisi, kargo parasını bile hesap edemiyor, aracıları hesap edemiyor, dist. hesap edemiyor.

    Gelelim bu konu içeriğine, kdv her ay var 3 ayda bir her türlü devlet senden stopajını da alır onu da geçtik, sadece ads vb vergiler üzerinde durulması çok ilginç. Geçen gün arkadaşım bilecik göl pazarında çiftçinin toptancıya sattığı kirazın fiyatını söyledi 2,70 pazarda 15 lira. başka sözüm yok.