Arkadaşlar devletin kestiği parmak acımaz. Bu iş zaten böyle. Benim de şirketim var. Her ay damga vergisi, gelir geçici vergi, muhasebeci ücreti, bağkur bedeli derken hiç kemiksiz 1800 TL civarı giderim oluyor. Ki ofisimin tapusu kendime ait olduğu için stopaj ödemiyorum bile... Bundan kaçmak demek bu işi kuralıyla yapanın hakkını yemektir. Kesinlikle birine ya da bir kitleye gönderme yapmıyorum sözüm meclisten dışarıdır. Bu kuralların da kimler için geldiğini gayet net biliyoruz bence.