Geçen de bir milletvekili iPhone örneği vermişti, apple maliyetini hesap edip gerisini devlet vergi alıyor demişti. Yanlış anlamayın da bu adam milletvekili, yani belirli düzeyde eğitim almış birisi, kargo parasını bile hesap edemiyor, aracıları hesap edemiyor, dist. hesap edemiyor.
Gelelim bu konu içeriğine, kdv her ay var 3 ayda bir her türlü devlet senden stopajını da alır onu da geçtik, sadece ads vb vergiler üzerinde durulması çok ilginç. Geçen gün arkadaşım bilecik göl pazarında çiftçinin toptancıya sattığı kirazın fiyatını söyledi 2,70 pazarda 15 lira. başka sözüm yok.