200 lira gelir varsa her ay sabit 60 küsür tl damga vergisi ödüyorsunuz. Bunun yanı sıra muhasebe ücreti de var. Bir de KDV si var. Hepsini topladığımızda zaten 200₺'den fazla oluyor kısacası internet siteniz ya da youtube kanalınız devlete çalışıyor siz devletin çalışanı oluyorsunuz hatta hamalı diyebiliriz karın tokluğuna çalışıyorsunuz