Yurt Dışı Kurban Bağışı
28
●543
- 23-06-2021, 23:15:46Hocam geçen yıl İddef'e bağışladım, adınızı soyadınızı, ekranda bir kağıttan okuyup kesim anının videosunu size çekip yolluyorlar. Böyle bir artısı var öneriririm.
- 24-06-2021, 10:09:26Umarım bir yer bulursunuz hocam
Bende eskiden Cansuyu ve İHH'ya verirdim
Şu an hiçbirine güvenmiyorum.
Anneme parasını atacağım hisseye girmiş komşular ile kestikten sonra yan mahallede çok fakir var onlara götüp dağıatacak.
Eskiden Afrika'ya oraya buraya derneklere yardım etmeyi severdim ama son zamanlarda sıfır güven veriyorlar nedense.
Umarım doğru yer bulur gönül rahatlığı ile işlem yaparsınız. - 24-06-2021, 11:36:27hocam Allah kabul etsin fakat Türkiye'de ki bir çok insan yoksulluk sınırına düştür Türkiye'de bir yere bağışlasanız daha makbule geçer önce kendi insanımız doysun isterim. biz de o şekilde yapacağızsrknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-06-2021, 15:20:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maalesef hocam, Türkiye de hiç bir derneğin yada vakfın hayırlı bi iş yaptığını düşünmüyorum. Devlet olarak bi sürü vergi toplanıyor, toplanan bunca vergiye rağmen halkımız ağır fakirlik yaşıyor. Bu para nereye gidiyor belli ama yapacak bir şey yok. Halkımız o paraların peşine düşerse sorgularsa yoksulluk sınırından çıkar zaten...Candede adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca+
Devlet yetkililerimiz diyor ki fakirlik bitti, kimse aç değil. - 25-06-2021, 15:23:26Malesef, çok zenginiz dünyaya ferman okuyoruz diyen bi hükümetimiz var. Ben devletten daha büyük değilim.AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizi kıskanan devletlerdeki açlık problemi yaşayanlara destek olmayı tercih ediyorum. - 09-05-2025, 10:09:36selamlar, biraz fazla zaman geçmişcleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Video rastgele bir video gibi mi yoksa isim vs belirtiyorlar mı videoda
Video rastgele bir video gibi mi yoksa isim vs belirtiyorlar mı videoda