hocam Allah kabul etsin fakat Türkiye'de ki bir çok insan yoksulluk sınırına düştür Türkiye'de bir yere bağışlasanız daha makbule geçer önce kendi insanımız doysun isterim. biz de o şekilde yapacağız
Maalesef hocam, Türkiye de hiç bir derneğin yada vakfın hayırlı bi iş yaptığını düşünmüyorum. Devlet olarak bi sürü vergi toplanıyor, toplanan bunca vergiye rağmen halkımız ağır fakirlik yaşıyor. Bu para nereye gidiyor belli ama yapacak bir şey yok. Halkımız o paraların peşine düşerse sorgularsa yoksulluk sınırından çıkar zaten...
Ayrıca+
Devlet yetkililerimiz diyor ki fakirlik bitti, kimse aç değil.