• 23-06-2021, 00:28:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese merhaba,

    Bu yıl maddi imkansizliklardan dolayı kurban kesemiycem, ama yurt dışında malum fakir afrika ülkelerine kurban bağışı yapmak istiyorum.

    Lakin nereye bağış yapiyim bulamadım.

    Cemaat veya bi tarikara gitsin istemiyorum. Tavsiye verebileceğiniz gerçekten ihtiyaç sahiblerine ulaştıracak bi yerler neresidir?
  • 23-06-2021, 00:30:02
    #2
    Ankara Büyükşehir Belediyesi sanırım bu tarz bağış kampanyaları başlatıyor. Ben de Ramazan ayı için görmüştüm, kurban bayramı için de yaparlar diye düşünüyorum.
  • 23-06-2021, 00:30:26
    #3
    srknakyurek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba,

    Bu yıl maddi imkansizliklardan dolayı kurban kesemiycem, ama yurt dışında malum fakir afrika ülkelerine kurban bağışı yapmak istiyorum.

    Lakin nereye bağış yapiyim bulamadım.

    Cemaat veya bi tarikara gitsin istemiyorum. Tavsiye verebileceğiniz gerçekten ihtiyaç sahiblerine ulaştıracak bi yerler neresidir?
    ihh güvenilir diye biliyorum
  • 23-06-2021, 00:31:39
    #4
    Dİyanet hocam
  • 23-06-2021, 00:35:53
    #5
    InternettinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dİyanet hocam
    Diyanet olmaz hocam
  • 23-06-2021, 00:37:23
    #6
    Sergion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ankara Büyükşehir Belediyesi sanırım bu tarz bağış kampanyaları başlatıyor. Ben de Ramazan ayı için görmüştüm, kurban bayramı için de yaparlar diye düşünüyorum.
    Takip edeceğim, teşekkürler.
  • 23-06-2021, 00:37:39
    #7
    Yurtdışı bilemem ama gerçekten ihtiyaç sahibi kişilere yardım eden bir dernek var. Çalışmalarını sosyal medyadan takip edebilirsiniz. https://www.tumyad.org/
  • 23-06-2021, 00:37:56
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diyanet en mantıklısı 825tl sanırım
  • 23-06-2021, 00:42:18
    #9
    Geçen yıl Hiranur vakfı'na yatırdım parasını. Keserken video çekip atıyorlar. Tavsiye ederim. Bu yıl da aynı şekilde yapacağım. Daha kendi paramı yatırmaya gitmedim.