Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Herkese merhaba,
Bu yıl maddi imkansizliklardan dolayı kurban kesemiycem, ama yurt dışında malum fakir afrika ülkelerine kurban bağışı yapmak istiyorum.
Lakin nereye bağış yapiyim bulamadım.
Cemaat veya bi tarikara gitsin istemiyorum. Tavsiye verebileceğiniz gerçekten ihtiyaç sahiblerine ulaştıracak bi yerler neresidir?