AirPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ihtiyaç sahibi bir kişiyede verebilirsiniz.

veya forum üzerinden ihtiyaç sahibi olanların faturalarınıda yatırabilirsiniz. sonuç olarak niyetiniz önemlidir.
Malesef, çok zenginiz dünyaya ferman okuyoruz diyen bi hükümetimiz var. Ben devletten daha büyük değilim.
Bizi kıskanan devletlerdeki açlık problemi yaşayanlara destek olmayı tercih ediyorum.