Umarım bir yer bulursunuz hocam
Bende eskiden Cansuyu ve İHH'ya verirdim
Şu an hiçbirine güvenmiyorum.
Anneme parasını atacağım hisseye girmiş komşular ile kestikten sonra yan mahallede çok fakir var onlara götüp dağıatacak.
Eskiden Afrika'ya oraya buraya derneklere yardım etmeyi severdim ama son zamanlarda sıfır güven veriyorlar nedense.
Umarım doğru yer bulur gönül rahatlığı ile işlem yaparsınız.