• 22-06-2021, 10:18:44
    #1
    Dün bir konu açtım, bir drone’a 2000 TL zam gelmesini söyledim ve yurtdışında aynı drone’un 499 birim ile ulaşılması çok kolay olduğunu, Türkiye’de ise 3 asgari ücret ettiğini br ulaşmanın çok zor olduğundan bahsettim.

    Gelen yoruma bakın. Ben yazılımcıyım ve son teknolojiyi kullanamıyorum, edinemiyorum. Hala anlamayanlar var, bunlar lüks eşyalar değil, bunlar lüks değil. Başka ülkelerin gençleri bunlara çok kolay erişebiliyor bunlar lüks değil. Bizim ne eksiğimiz var? Hala iphone 5 kullanmamızı istiyorsunuz bu cihaz 2012’de çıktı. 9 sene oldu çıkalı.

    Ülkenin gençlerine gerçekten bunları neden çok gördüğünüzü merak ediyorum. Eğlenmeye, sosyalleşmeye, teknolojiye neden bu kadar düşman olduğunuzu merak ediyorum.

  • 22-06-2021, 10:20:31
    #2
    Bunlar hep çekememezlikten oluyor, takılmayın böyle kişi/kişilere engelleyip geçin. Teknolojiye değil insanca yaşamaya düşman çoğu...
  • 22-06-2021, 10:21:26
    #3
    Çok boş yapmış.
    Aslında söylenilmesi gereken şey;
    Aslında bunlar pahalı değil bizim paramız değersiz ve üretim yapamadığımız için gençler ihtiyaçlarını karşılayamıyor.
    i5 3. nesil işlemci 8 gb ram gt 630m ekran kartlı bir bilgisayar kullanıyorum.
    Bu bilgisayar ile video editliyorum, freelance iş alıyorum ve günlük rutin işlerimi görebiliyorum.
    Peki mutlu muyum? HAYIR çünkü çok yavaş.
    Bende elbette isterdim ki en azından elimin altında 1660ti lı bir sistem olsun işlerimi daha kolay yapayım ama imkanlar yok.
    Günlük hayatımda kullandığım telefon huawei mate20 lite. 1.5 yılını doldurdu. Günde taş çatlasa 2 saat kullanıyorum.
    • dev
    • Mpls
    • Lyra
    dev, Mpls, Lyra ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 22-06-2021, 10:22:00
    #4
    +1 hacım 20 yaşındayım bende aynı durumdan muzdaribim
    Maalesef bizden büyükler 30 40 üzeri yaştaki insanlar şu anki yönetimden memnun gençleri dinleyen yok düz mantık yaşayan insanlar olduğu için ( HERKESİ KAPSAMIYORUM BURADA )
    Yapcak birşey yok sen büyüyeceksin Çocuğun olursa aynısımı yapmayacaksın bitti
  • 22-06-2021, 10:24:23
    #5
    Yazık cidden. Adamın listesi yurt dışında en fazla 30 gün çalışarak alınabiliyor, ülkemizde ise 1 sene çalışsan alamazsın. Bunu düşüneceğine kurduğu mantığa bakın.
    Böyle zihniyet yüzünden sürekli geriye gidiyoruz malesef.
  • 22-06-2021, 10:32:49
    #6
    Digiklan ne yazacak çok merak ediyorum muhalif vs muhalif olmuş hadi bakalım
  • 22-06-2021, 10:33:28
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yazık... Böyle kişiler seçim günü o popülizm yaparak Türkiye'yi gelişiyor gibi gösterenlere atıyor.
  • 22-06-2021, 10:33:40
    #8
    Bence böyle gereksiz konular açıp sinirinizi zıplatmayın, olan size ve zamanınıza olur.

    Ben de aynı şekilde çok takıyordum kafaya, siyaset falan sürekli takip ediyordum. Baktım bana bi faydası yok tamamen zaman kaybı. Ona ayıracağım zamanı kişisel gelişimime ayırıyorum.
  • 22-06-2021, 10:33:49
    #9
    berkaycatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün bir konu açtım, bir drone’a 2000 TL zam gelmesini söyledim ve yurtdışında aynı drone’un 499 birim ile ulaşılması çok kolay olduğunu, Türkiye’de ise 3 asgari ücret ettiğini br ulaşmanın çok zor olduğundan bahsettim.

    Gelen yoruma bakın. Ben yazılımcıyım ve son teknolojiyi kullanamıyorum, edinemiyorum. Hala anlamayanlar var, bunlar lüks eşyalar değil, bunlar lüks değil. Başka ülkelerin gençleri bunlara çok kolay erişebiliyor bunlar lüks değil. Bizim ne eksiğimiz var? Hala iphone 5 kullanmamızı istiyorsunuz bu cihaz 2012’de çıktı. 9 sene oldu çıkalı.

    Ülkenin gençlerine gerçekten bunları neden çok gördüğünüzü merak ediyorum. Eğlenmeye, sosyalleşmeye, teknolojiye neden bu kadar düşman olduğunuzu merak ediyorum.


    elindeki playstation pro da sanırım lüks o yüzden satıyor :d