Gelen yoruma bakın. Ben yazılımcıyım ve son teknolojiyi kullanamıyorum, edinemiyorum. Hala anlamayanlar var, bunlar lüks eşyalar değil, bunlar lüks değil. Başka ülkelerin gençleri bunlara çok kolay erişebiliyor bunlar lüks değil. Bizim ne eksiğimiz var? Hala iphone 5 kullanmamızı istiyorsunuz bu cihaz 2012de çıktı. 9 sene oldu çıkalı.
Ülkenin gençlerine gerçekten bunları neden çok gördüğünüzü merak ediyorum. Eğlenmeye, sosyalleşmeye, teknolojiye neden bu kadar düşman olduğunuzu merak ediyorum.


