Bence böyle gereksiz konular açıp sinirinizi zıplatmayın, olan size ve zamanınıza olur.

Ben de aynı şekilde çok takıyordum kafaya, siyaset falan sürekli takip ediyordum. Baktım bana bi faydası yok tamamen zaman kaybı. Ona ayıracağım zamanı kişisel gelişimime ayırıyorum.