Yazık cidden. Adamın listesi yurt dışında en fazla 30 gün çalışarak alınabiliyor, ülkemizde ise 1 sene çalışsan alamazsın. Bunu düşüneceğine kurduğu mantığa bakın.
Böyle zihniyet yüzünden sürekli geriye gidiyoruz malesef.