+1 hacım 20 yaşındayım bende aynı durumdan muzdaribim
Maalesef bizden büyükler 30 40 üzeri yaştaki insanlar şu anki yönetimden memnun gençleri dinleyen yok düz mantık yaşayan insanlar olduğu için ( HERKESİ KAPSAMIYORUM BURADA )
Yapcak birşey yok sen büyüyeceksin Çocuğun olursa aynısımı yapmayacaksın bitti