• 25-12-2008, 16:24:42
    #10
    Arkadaşlar saçmalamayın lütfen , bloglar kendine özel çekiliş yapıyor şu sıralar . Hit + popülerlik adına . Ne alakası var bunun bütünlüğü bozmayla felan ?
  • 25-12-2008, 16:54:00
    #11
    bencede bütünlüğü bozmayla alakası yok
  • 25-12-2008, 17:55:14
    #12
    adam en azından dürüstçe kendi blogunun reklamını yapıyor aynı zamanda da ödül veriyor bence sorun yok..
    ama biz alışığız bakın burda kuş var linki altına kendi sitelerini ekleyenlere herhalde o yüzden ters geldi..
  • 25-12-2008, 18:52:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam en azından dürüstçe kendi blogunun reklamını yapıyor aynı zamanda da ödül veriyor bence sorun yok..
    ama biz alışığız bakın burda kuş var linki altına kendi sitelerini ekleyenlere herhalde o yüzden ters geldi..
    Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.

    Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi..
  • 25-12-2008, 19:01:07
    #14
    H5PY0,
    lafım sana değildi geneleydi..

    bizim açtığımız geneldi arkadaş kendi sitesinin reklamını yapıyor eğer bu konuyu sitelerimiz bölümüne açsa bu kadar dikkat çekmezdi sanırım çünkü daha önce böyle konular vardı ama tepki doğmamıştı..
    neyse hayırlısı artık
  • 25-12-2008, 22:15:27
    #15
    JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın ama bütünlüğü bozuyorsunuz sizin ayrıcılağınız nedir bu konuda acaba ? o konuya katılın eğer reklamınızı yapmak isterseniz bile orda katılın derim.
    Yine söylüyorum , konuyu açmadan önce genel piyangoya baktım ancak bu işe ilk olarak blogda başladığımdan bu oraya katılanları r10'da belirtemeyeceğimden ayrı konu açtım.
    H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.
    Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi..
    Bu mevzuda haklısın zaten diğer piyangoya katkı yapabileceğimi ve yapacağımı belirtmiştim.
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H5PY0,
    lafım sana değildi geneleydi..
    bizim açtığımız geneldi arkadaş kendi sitesinin reklamını yapıyor eğer bu konuyu sitelerimiz bölümüne açsa bu kadar dikkat çekmezdi sanırım çünkü daha önce böyle konular vardı ama tepki doğmamıştı..
    neyse hayırlısı artık
    sitelerimiz bölümü açacaktım hatta şöyle diyeyim ilk açtığımda belirttim umarım yanlış yerde değildir diye fakat orada tanıtım konusu olduğundan bir tane daha açmak istemedim o yüzden off topic kısmına açmak istedim.

    Teşekkürler.