Yılbaşı Çekilişi Yapıyorum! | Host - Domain - Usb Bellek
14
●961
- 25-12-2008, 18:52:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi.. - 25-12-2008, 22:15:27Yine söylüyorum , konuyu açmadan önce genel piyangoya baktım ancak bu işe ilk olarak blogda başladığımdan bu oraya katılanları r10'da belirtemeyeceğimden ayrı konu açtım.JelixViewer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mevzuda haklısın zaten diğer piyangoya katkı yapabileceğimi ve yapacağımı belirtmiştim.H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitelerimiz bölümü açacaktım hatta şöyle diyeyim ilk açtığımda belirttim umarım yanlış yerde değildir diye fakat orada tanıtım konusu olduğundan bir tane daha açmak istemedim o yüzden off topic kısmına açmak istedim.SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.