SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam en azından dürüstçe kendi blogunun reklamını yapıyor aynı zamanda da ödül veriyor bence sorun yok..
ama biz alışığız bakın burda kuş var linki altına kendi sitelerini ekleyenlere herhalde o yüzden ters geldi..
Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.

Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi..