adam en azından dürüstçe kendi blogunun reklamını yapıyor aynı zamanda da ödül veriyor bence sorun yok..
ama biz alışığız bakın burda kuş var linki altına kendi sitelerini ekleyenlere herhalde o yüzden ters geldi..
Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.
Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi..