• 25-12-2008, 15:21:41
    #1
    Kimseyle tartışmak istemem.
    Bütünlüğü bozuluyormuş , uyarı için teşekkürler.
  • 25-12-2008, 15:52:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/off-topic/265994-...piyangosu.html
  • 25-12-2008, 15:53:42
    #3
    Orada devam eden daha iyi olacaktır
  • 25-12-2008, 16:01:23
    #4
    Oradaki r10 bünyesinde değil mi ? ben sadece blogumda yaptığım çekilişi tanıtmak istemiştim.
  • 25-12-2008, 16:02:02
    #5
    Reklam kokan hareketler.. Bütünlüğü bozmaktansa dahil olmayı denesen
  • 25-12-2008, 16:05:50
    #6
    niye reklam kokan?
    diğer katılanları nasıl ekleyeceğim onuda söylerseniz katılayım.
  • 25-12-2008, 16:13:15
    #7
    JCx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye reklam kokan?
    diğer katılanları nasıl ekleyeceğim onuda söylerseniz katılayım.
    Sen bişi eklemiceksin sadece konuya yazıcaksın katılmak istediğini ve hediye olarak şunları paylaşmak istediğini.Yanlız veremiceksen hiç girme bence.
  • 25-12-2008, 16:15:48
    #8
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen bişi eklemiceksin sadece konuya yazıcaksın katılmak istediğini ve hediye olarak şunları paylaşmak istediğini.Yanlız veremiceksen hiç girme bence.
    Neden veremeyeyim?
    Benim demek istediğim anlaşılmadı , çekilişe blogda başladığım için oradan katılan 20 kişi falan oldu eğer bu ödülleri o başlık altında verirsem çekiliş isimleri bu 20 kişiye eklemem gerekli haksızlık olmaması için , onlarda r10'da olmadığından ortaya karışık bir durum çıkıyor.

    Tamam buradaki tanıtımı kaldırdım destek olmak adına çekilişe bende katılıyorum.

    @H5PY0
    Teşekkürler.
  • 25-12-2008, 16:22:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kusura bakmayın ama bütünlüğü bozuyorsunuz sizin ayrıcılağınız nedir bu konuda acaba ? o konuya katılın eğer reklamınızı yapmak isterseniz bile orda katılın derim.