Kimseyle tartışmak istemem.
Bütünlüğü bozuluyormuş , uyarı için teşekkürler.
Yılbaşı Çekilişi Yapıyorum! | Host - Domain - Usb Bellek
14
●961
- 25-12-2008, 15:52:11Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 25-12-2008, 15:53:42Orada devam eden daha iyi olacaktırH5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2008, 16:13:15Sen bişi eklemiceksin sadece konuya yazıcaksın katılmak istediğini ve hediye olarak şunları paylaşmak istediğini.Yanlız veremiceksen hiç girme bence.JCx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-12-2008, 16:15:48Neden veremeyeyim?KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim demek istediğim anlaşılmadı , çekilişe blogda başladığım için oradan katılan 20 kişi falan oldu eğer bu ödülleri o başlık altında verirsem çekiliş isimleri bu 20 kişiye eklemem gerekli haksızlık olmaması için , onlarda r10'da olmadığından ortaya karışık bir durum çıkıyor.
Tamam buradaki tanıtımı kaldırdım destek olmak adına çekilişe bende katılıyorum.
@H5PY0
Teşekkürler. - 25-12-2008, 16:22:46Üyeliği durdurulduKusura bakmayın ama bütünlüğü bozuyorsunuz sizin ayrıcılağınız nedir bu konuda acaba ? o konuya katılın eğer reklamınızı yapmak isterseniz bile orda katılın derim.