KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bişi eklemiceksin sadece konuya yazıcaksın katılmak istediğini ve hediye olarak şunları paylaşmak istediğini.Yanlız veremiceksen hiç girme bence.
Neden veremeyeyim?
Benim demek istediğim anlaşılmadı , çekilişe blogda başladığım için oradan katılan 20 kişi falan oldu eğer bu ödülleri o başlık altında verirsem çekiliş isimleri bu 20 kişiye eklemem gerekli haksızlık olmaması için , onlarda r10'da olmadığından ortaya karışık bir durum çıkıyor.

Tamam buradaki tanıtımı kaldırdım destek olmak adına çekilişe bende katılıyorum.

@H5PY0
Teşekkürler.