Kusura bakmayın ama bütünlüğü bozuyorsunuz sizin ayrıcılağınız nedir bu konuda acaba ? o konuya katılın eğer reklamınızı yapmak isterseniz bile orda katılın derim.
Yine söylüyorum , konuyu açmadan önce genel piyangoya baktım ancak bu işe ilk olarak blogda başladığımdan bu oraya katılanları r10'da belirtemeyeceğimden ayrı konu açtım.
Bana o yüzden değil de hazır açılmışı varken, toplu katılım sağlanmışken 3-5 tekil hit için bunun olması ters geldi ödüllerin değeriyle zaten 5-10k hit sağlanabilir.
Ne zaman topluca bir şeyler yapmayı öğrenebileceğiz merak ediyorum. Ben merkezinden uzaklaşmamız gerektiğini düşünüyorum, verdiğim tepki bu yüzdendi..
Bu mevzuda haklısın zaten diğer piyangoya katkı yapabileceğimi ve yapacağımı belirtmiştim.
H5PY0,
lafım sana değildi geneleydi..
bizim açtığımız geneldi arkadaş kendi sitesinin reklamını yapıyor eğer bu konuyu sitelerimiz bölümüne açsa bu kadar dikkat çekmezdi sanırım çünkü daha önce böyle konular vardı ama tepki doğmamıştı..
neyse hayırlısı artık
sitelerimiz bölümü açacaktım hatta şöyle diyeyim ilk açtığımda belirttim umarım yanlış yerde değildir diye fakat orada tanıtım konusu olduğundan bir tane daha açmak istemedim o yüzden off topic kısmına açmak istedim.
Teşekkürler.