• 20-05-2021, 09:54:56
    #28
    BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elinize emeğinize sağlık hocam, ego kasmamışsınız bence hepsi emek...
    Ego kasmak deyince aklıma şu konu geldi yine "Bu yaşta bu para normal mi ?"
    Sağolun hocam
    AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayirli olsun.
    Sağolun hocam
    umut18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Öğrenmekten vazgeçme. Başarılar dilerim.
    Sağolun hocam
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Motive verici durum için teşekkür ederim. Ben şu anda sizin başlangıç aşaması dediğiniz durumdayım umarım geleceğimin benim için şekillendirdiği yola doğru emin adımlar ile gideceğim. Sizde aynı şekilde hala yaşıyor iken iyi şeyler yapın, yaptırın her zaman yapıcı olmak gerekmedikçe yıkımdan aladır.


    Ayrıca hayırlı olsun. 😊
    asla pes etmeyin hocam amacınız para kazanmak değil öğrenmek olsun bir seviyeye gelince zaten kazanıyorsunuz
    Sağolun hocam
    clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun Allah daha fazlasını nasip etsin inşallah
    Sağolun hocam
    HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BEnde telefon için para biriktiriyorum gün geçtikçe daha fazla para biriktirmem gerekiyor....
    Eğer ihtiyacınız acil değilse öğrenmeye yatırım yapın derim
    kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun, başarılar dilerim.
    Sağolun hocam
    kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerden başlayacağımı bir bilsem de 10 ay sonra bende böyle bi konu açabilsem
    her yerden başlayabilirsin neden olmasın ? mesela backlink konusu veya instagram deneyerek gelişeblirsin
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende r10 u seviyorum.ilerde çok faydanalacağımızı düşünüyorum karşılıklı olarak. kafamda projeler var. zaten yeniyim forumda ve son 1 aydır 1-2 defa girdim ve mesaj bile yazdığımı hatırlamıyorum. annemde kalp pili var ve bunun yanında her iki böbreğinde taş var.idare ediyordu. son 1 ayda mide fıtığı çıktı ne yese kusuyordu birde üre çıktı. 1 aydır hemen hemen hastahane hastahane, tahlil tahlil uğraşıyoruz.psikolojim bozuldu giremedim. ürenin düşmesini bekliyoruz ameliyat için o düzelince bende düzeleceğim

    bu arada çok güzel bayram çekilişleri olmuş kaçırmışım kısmet değimiş
    geçmiş olsun hocam Allah tez vakitte sağlığına kavuştursun annenizi inş

    nasip değilmiş bir dahakine inş
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun kardeşim. Nice bereketli kazançların olsun inşallah.
    Sağolun hocam

    OguzRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 mesajınız duruyor hocam. Ben görünce dayanamayıp bakıyorum hemen

    onlar ticaret puanı bildirimi hocam r10 müşterileri hızlı dönüş sever o yüzden müşterilere veya r10 halkından olan herekse pm'den dakikalar içinde dönüyorum
    HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam başarılarınızın devamını dilerim.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel insanlar, güzel dönüşler yaparlar, işte bir örneği @İsmetKerem;
    Güzel yorumun için teşekkür ederim hocam bu işleri kolaylaştıran sensin unutma çekiliş yapmayı bilmiyordum senin konunla karşılaştım, bilgisayarımda photoshop yoktu senin konuna girdim online photoshop ile tanıştım senin emeğin büyük bende
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun,pm ye bak foto çekcem diye müşteri bekletiyorsun
    sağolun hocam ticaret puanı bildirimi vb. bizde müşteri bekletmek günah
    Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısacası,

    Bu platformu kuran kişi ve kişilerden, platformu ayakta tutan Coşkun Bey ve ekibinden Allah razı olsun..

    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. Yazarkenki mutluluğunuzu okurken hissettim diyebilirim. 😄
    sağolun hocam telefona daha tam alışamadım o yüzden yazım hataları olabilir
  • 20-05-2021, 13:14:06
    #29
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar 😊
  • 20-05-2021, 13:17:59
    #30
    Tufan1903 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam bol kazançlar 😊
    Sağol hocam sizlrede bol kazançlar
  • 20-05-2021, 14:35:24
    #31
    Hayırlı olsun
  • 20-05-2021, 14:44:46
    #32
    İşinize bereket dilerim En kıt olduğum konu para kazanmak. Kendimi bu konuda geliştirmem gerekiyor
  • 20-05-2021, 14:48:10
    #33
    NebaServices adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Sağol hocam
    Ubeydullah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşinize bereket dilerim En kıt olduğum konu para kazanmak. Kendimi bu konuda geliştirmem gerekiyor
    Hedefiniz para kazanmak değil öğrenmek olsun
  • 20-05-2021, 14:54:45
    #34
    Hayırlı olsun. Başarılarınızın devamını diliyorum. Asla pes etmemek gerekli.
  • 20-05-2021, 16:04:50
    #35
    Hayırlı olsun, bende elimdeki telefonu r10'dan sırf hizmet almak için satacağım, geri dönüşü nasıl olur merakla bekliyorum.
  • 20-05-2021, 19:43:28
    #36
    Başarılar, R10'u doğru kullanırsanız gayet iyi kazanırsınız, ekonomik refahlığa ulaşabilirsiniz