• 20-05-2021, 00:27:34
    #19
    nerden başlayacağımı bir bilsem de 10 ay sonra bende böyle bi konu açabilsem
  • 20-05-2021, 00:27:50
    #20
    bende r10 u seviyorum.ilerde çok faydanalacağımızı düşünüyorum karşılıklı olarak. kafamda projeler var. zaten yeniyim forumda ve son 1 aydır 1-2 defa girdim ve mesaj bile yazdığımı hatırlamıyorum. annemde kalp pili var ve bunun yanında her iki böbreğinde taş var.idare ediyordu. son 1 ayda mide fıtığı çıktı ne yese kusuyordu birde üre çıktı. 1 aydır hemen hemen hastahane hastahane, tahlil tahlil uğraşıyoruz.psikolojim bozuldu giremedim. ürenin düşmesini bekliyoruz ameliyat için o düzelince bende düzeleceğim

    bu arada çok güzel bayram çekilişleri olmuş kaçırmışım kısmet değimiş
  • 20-05-2021, 00:28:53
    #21
    iyisite.NET
    Hayırlı olsun kardeşim. Nice bereketli kazançların olsun inşallah.
  • 20-05-2021, 00:32:04
    #22
    4 mesajınız duruyor hocam. Ben görünce dayanamayıp bakıyorum hemen
  • 20-05-2021, 00:49:46
    #23
    Hayırlı olsun hocam başarılarınızın devamını dilerim.
  • 20-05-2021, 01:36:02
    #24
    Güzel insanlar, güzel dönüşler yaparlar, işte bir örneği @İsmetKerem;
  • 20-05-2021, 01:59:32
    #25
    Hayırlı olsun,pm ye bak foto çekcem diye müşteri bekletiyorsun
  • 20-05-2021, 02:01:12
    #26
    Kısacası,

    Bu platformu kuran kişi ve kişilerden, platformu ayakta tutan Coşkun Bey ve ekibinden Allah razı olsun..
  • 20-05-2021, 03:52:29
    #27
    Hayırlı olsun. Yazarkenki mutluluğunuzu okurken hissettim diyebilirim. 😄