Bunların Hepsi R10 Sayesinde
38
●1.311
- 20-05-2021, 00:27:50bende r10 u seviyorum.ilerde çok faydanalacağımızı düşünüyorum karşılıklı olarak. kafamda projeler var. zaten yeniyim forumda ve son 1 aydır 1-2 defa girdim ve mesaj bile yazdığımı hatırlamıyorum. annemde kalp pili var ve bunun yanında her iki böbreğinde taş var.idare ediyordu. son 1 ayda mide fıtığı çıktı ne yese kusuyordu birde üre çıktı. 1 aydır hemen hemen hastahane hastahane, tahlil tahlil uğraşıyoruz.psikolojim bozuldu giremedim. ürenin düşmesini bekliyoruz ameliyat için o düzelince bende düzeleceğim
bu arada çok güzel bayram çekilişleri olmuş kaçırmışım kısmet değimiş
- 20-05-2021, 03:52:29Hayırlı olsun. Yazarkenki mutluluğunuzu okurken hissettim diyebilirim. 😄
