Konu
Bunların Hepsi R10 Sayesinde
20-05-2021, 16:04:50
#35
Granny
Hayırlı olsun, bende elimdeki telefonu r10'dan sırf hizmet almak için satacağım, geri dönüşü nasıl olur merakla bekliyorum.