
Bunların Hepsi R10 Sayesinde
38
●1.311
- 20-05-2021, 00:24:05Elinize emeğinize sağlık hocam, ego kasmamışsınız bence hepsi emek...
Ego kasmak deyince aklıma şu konu geldi yine "Bu yaşta bu para normal mi ?"
- 20-05-2021, 00:25:14Motive verici durum için teşekkür ederim. Ben şu anda sizin başlangıç aşaması dediğiniz durumdayım umarım geleceğimin benim için şekillendirdiği yola doğru emin adımlar ile gideceğim. Sizde aynı şekilde hala yaşıyor iken iyi şeyler yapın, yaptırın her zaman yapıcı olmak gerekmedikçe yıkımdan aladır.
Ayrıca hayırlı olsun. 😊