BurakAlmaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elinize emeğinize sağlık hocam, ego kasmamışsınız bence hepsi emek...
Ego kasmak deyince aklıma şu konu geldi yine "Bu yaşta bu para normal mi ?"
Sağolun hocam
AprilSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayirli olsun.
Sağolun hocam
umut18 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Öğrenmekten vazgeçme. Başarılar dilerim.
Sağolun hocam
AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Motive verici durum için teşekkür ederim. Ben şu anda sizin başlangıç aşaması dediğiniz durumdayım umarım geleceğimin benim için şekillendirdiği yola doğru emin adımlar ile gideceğim. Sizde aynı şekilde hala yaşıyor iken iyi şeyler yapın, yaptırın her zaman yapıcı olmak gerekmedikçe yıkımdan aladır.


Ayrıca hayırlı olsun. 😊
asla pes etmeyin hocam amacınız para kazanmak değil öğrenmek olsun bir seviyeye gelince zaten kazanıyorsunuz
Sağolun hocam
clogens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Allah daha fazlasını nasip etsin inşallah
Sağolun hocam
HeavenBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEnde telefon için para biriktiriyorum gün geçtikçe daha fazla para biriktirmem gerekiyor....
Eğer ihtiyacınız acil değilse öğrenmeye yatırım yapın derim
kucuklerbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, başarılar dilerim.
Sağolun hocam
kaptan041 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nerden başlayacağımı bir bilsem de 10 ay sonra bende böyle bi konu açabilsem
her yerden başlayabilirsin neden olmasın ? mesela backlink konusu veya instagram deneyerek gelişeblirsin
eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende r10 u seviyorum.ilerde çok faydanalacağımızı düşünüyorum karşılıklı olarak. kafamda projeler var. zaten yeniyim forumda ve son 1 aydır 1-2 defa girdim ve mesaj bile yazdığımı hatırlamıyorum. annemde kalp pili var ve bunun yanında her iki böbreğinde taş var.idare ediyordu. son 1 ayda mide fıtığı çıktı ne yese kusuyordu birde üre çıktı. 1 aydır hemen hemen hastahane hastahane, tahlil tahlil uğraşıyoruz.psikolojim bozuldu giremedim. ürenin düşmesini bekliyoruz ameliyat için o düzelince bende düzeleceğim

bu arada çok güzel bayram çekilişleri olmuş kaçırmışım kısmet değimiş
geçmiş olsun hocam Allah tez vakitte sağlığına kavuştursun annenizi inş

nasip değilmiş bir dahakine inş
Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun kardeşim. Nice bereketli kazançların olsun inşallah.
Sağolun hocam

OguzRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 mesajınız duruyor hocam. Ben görünce dayanamayıp bakıyorum hemen

onlar ticaret puanı bildirimi hocam r10 müşterileri hızlı dönüş sever o yüzden müşterilere veya r10 halkından olan herekse pm'den dakikalar içinde dönüyorum
HamzaYak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam başarılarınızın devamını dilerim.
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel insanlar, güzel dönüşler yaparlar, işte bir örneği @İsmetKerem;
Güzel yorumun için teşekkür ederim hocam bu işleri kolaylaştıran sensin unutma çekiliş yapmayı bilmiyordum senin konunla karşılaştım, bilgisayarımda photoshop yoktu senin konuna girdim online photoshop ile tanıştım senin emeğin büyük bende
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun,pm ye bak foto çekcem diye müşteri bekletiyorsun
sağolun hocam ticaret puanı bildirimi vb. bizde müşteri bekletmek günah
Hublot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kısacası,

Bu platformu kuran kişi ve kişilerden, platformu ayakta tutan Coşkun Bey ve ekibinden Allah razı olsun..

orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Yazarkenki mutluluğunuzu okurken hissettim diyebilirim. 😄
sağolun hocam telefona daha tam alışamadım o yüzden yazım hataları olabilir