Sağolun hocam
Sağolun hocam
Hayırlı olsun. Öğrenmekten vazgeçme. Başarılar dilerim.
Sağolun hocam
Motive verici durum için teşekkür ederim. Ben şu anda sizin başlangıç aşaması dediğiniz durumdayım umarım geleceğimin benim için şekillendirdiği yola doğru emin adımlar ile gideceğim. Sizde aynı şekilde hala yaşıyor iken iyi şeyler yapın, yaptırın her zaman yapıcı olmak gerekmedikçe yıkımdan aladır.
Ayrıca hayırlı olsun. 😊
asla pes etmeyin hocam amacınız para kazanmak değil öğrenmek olsun bir seviyeye gelince zaten kazanıyorsunuz

Sağolun hocam
Hayırlı olsun Allah daha fazlasını nasip etsin inşallah
Sağolun hocam
BEnde telefon için para biriktiriyorum gün geçtikçe daha fazla para biriktirmem gerekiyor....
Eğer ihtiyacınız acil değilse öğrenmeye yatırım yapın derim
Hayırlı olsun, başarılar dilerim.
Sağolun hocam
nerden başlayacağımı bir bilsem de 10 ay sonra bende böyle bi konu açabilsem
her yerden başlayabilirsin neden olmasın ? mesela backlink konusu veya instagram deneyerek gelişeblirsin
bende r10 u seviyorum.ilerde çok faydanalacağımızı düşünüyorum karşılıklı olarak. kafamda projeler var. zaten yeniyim forumda ve son 1 aydır 1-2 defa girdim ve mesaj bile yazdığımı hatırlamıyorum. annemde kalp pili var ve bunun yanında her iki böbreğinde taş var.idare ediyordu. son 1 ayda mide fıtığı çıktı ne yese kusuyordu birde üre çıktı. 1 aydır hemen hemen hastahane hastahane, tahlil tahlil uğraşıyoruz.psikolojim bozuldu giremedim. ürenin düşmesini bekliyoruz ameliyat için o düzelince bende düzeleceğim
bu arada çok güzel bayram çekilişleri olmuş kaçırmışım kısmet değimiş
geçmiş olsun hocam Allah tez vakitte sağlığına kavuştursun annenizi inş
nasip değilmiş bir dahakine inş
Hayırlı olsun kardeşim. Nice bereketli kazançların olsun inşallah.
Sağolun hocam
4 mesajınız duruyor hocam. Ben görünce dayanamayıp bakıyorum hemen

onlar ticaret puanı bildirimi hocam r10 müşterileri hızlı dönüş sever

o yüzden müşterilere veya r10 halkından olan herekse pm'den dakikalar içinde dönüyorum
Hayırlı olsun hocam başarılarınızın devamını dilerim.
Güzel insanlar, güzel dönüşler yaparlar, işte bir örneği
@İsmetKerem;
Güzel yorumun için teşekkür ederim hocam bu işleri kolaylaştıran sensin unutma

çekiliş yapmayı bilmiyordum senin konunla karşılaştım, bilgisayarımda photoshop yoktu senin konuna girdim online photoshop ile tanıştım senin emeğin büyük bende
Hayırlı olsun,pm ye bak foto çekcem diye müşteri bekletiyorsun
sağolun hocam

ticaret puanı bildirimi vb. bizde müşteri bekletmek günah
Kısacası,
Bu platformu kuran kişi ve kişilerden, platformu ayakta tutan Coşkun Bey ve ekibinden Allah razı olsun..
Hayırlı olsun. Yazarkenki mutluluğunuzu okurken hissettim diyebilirim. 😄
sağolun hocam

telefona daha tam alışamadım o yüzden yazım hataları olabilir