• 17-05-2021, 19:37:55
    #28
    Zenginin malı zugurdun çenesi hesabı birbirinize niye giriyorsunuz herkes kalitesine göre şirkete girer kalitesine göre maaş alır muamele görür.
  • 17-05-2021, 20:49:16
    #29
    Merak edenler olmuş sorunu çözemediniz mi diye çözdük fakat sorun mysql sorgusundan kaynaklanmıyordu normalde çalışması gereken kod server daki mysql ve php sürümünden dolayı çalışmıyordu nitekim sorunun çözümünü de yazıp bırakan benim böyle sorunlar ile karşılaşanlar uğraşmasınlar diye ama güldürdünüz beni ALLAH da sizi güldürsün A class yazılımcılar)
  • 17-05-2021, 22:33:56
    #30
    Bu ülkede bilgisayar ve bilişim mi kaldı? beyin göçü veriyoruz her gün. Binlerce bilgisayar programcısını bir günde cahil bıraktılar. Adamın işi bilgisayar sen git iktisat oku dediler. Şimdi bana diyecekler DGS felan var hepsi hikaye kardeşim sınava çok çalışıpta senelik 60 bin tl vermek için ek kontenjandan yerleşen adam gördük. Bu ülkede gidin POLİS ASKER BEKÇİ felan olun kafanız rahat olur..
  • 17-05-2021, 22:53:30
    #31
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 Gün çalışma, sabah 9 akşam 18:30 olması gereken mesai düzenidir. Yazılımcıyız diye kimseden üstün değiliz.
    Kendi bilgisayarınla çalışmanı istemeleri, aşina olduğun programların, düzeninin bozulmaması işine daha hakim olabileceğine inanıldığı için istenmektedir. O işe başvuru yaparak bilgisayar talebinde bulunursan, onu da olumlu karşılayacaklardır.
    Tatmin etmeyen ücret 3xx-4xxx demişsin. Senin ne iş yaptığını bilmeden, kim neden sana dolgun maaş versin? 1-2 ay kendini göstereceksin ki, maaşında sende yükseleceksiniz. İş sözleşmesi denilen olayda burada devreye giriyor.
    İş telefonu verilmemesi, Burada da mesele bizim yazılımcı olmamızdan kaynaklanıyor. Bu mesleği seçerken bunları göze aldık. Ben eğer iş vereceğim adama telefon verip gece de ulaşamayacaksam, öyle bir elemana ihtiyaç duymam.
    Back-end veya front-end anlaşılıp zamanla full stack çalışmanızda çalıştığınız yer ile ilgilidir. Çalıştığınız yerde aile olabilirseniz işinizi severek yaparsanız kazanırsınız. Sizinkisi biraz yazılımcıyım, şunu yaparım geçerim mantığında. Ben yazılım şirketinde 2 sene staj yaptım. bu dönemde yer de sildim, çay da götürdüm, kendi alanımın dışında mobil programlama öğrendim ve kendimi geliştirdim.
    Yazılım şirketinde projenin tam olarak planlanmaması diye bir durum yoktur. Çünkü eleman tek bir işe alınmaz.


    Dediğim gibi, siz rahat bir çalışma alanı arıyorsunuz. Bence kredi çekip girişimci olun, eleman çalıştırmanın, çalıştırabilmenin zorluğunu bir görün derim.

    Sevgiler.
    "Bence kredi çekip girişimci olun"

    Hocam güldürdün
  • 17-05-2021, 23:07:04
    #32
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Aklıma bu video geldi

    https://www.youtube.com/watch?v=oqOVC8NrtLM
  • 18-05-2021, 03:57:58
    #33
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iyi derece de yazılımcıyım ve şirket sahibiyim bence bunun arkasında işini layi kı ile yapmayan arkadaşlarımız var normalde 1 ayda yazılacak scripti sanki önemli bir iş yapıyormuşcasına 6 ay a yayıp da yazan hatta inatla farklı argümanlar kullanan arkadaşlar var bir kere hiçbir şirket yazılımcıya telefon vermek zorunda değil buna neden takıntılısın anlamadım 2. si yazılımcının maaşı 3 4 bin i geçmemeli neden mi çünki eğer şirket sürekli proje üretmiyorsa ki tr de oyun yazan çok firma yok yazılımcı lüks basit bir script yazılması yada program yaptırılması için neden yazılımcı çalıştırsın dışardan yaptırmak daha mantıklı o yüzden o ücretler çok bile bence yazılımcıların tripleride ayrı bir konu ya 3 gün de yazılacak iş neden yetişmedi dersin klasik cevap buyrun siz yapın biliyorsanız olur yazılımcı iş ahlakı olmayan kendini beğenmiş yazılımcılar çoğu kopyala yapıştırcı olanlar ne yazık ki hak eden arkadaşların adlarını ve mesleğin itibarını zedelediler o yüzden ilk önce kendinizde arayın sorunu önce siz projeleri yazarken 3 günlük projeyi 6 ay a yaymayın şirketleri kandırmayın ( sözün konu sahibine değil ) sonra şirketlere laf atın 5 köfteye 20 kuruş vericek enayi şirket kalmadı bence
    çok haklısın bence maaş 2 bine sabit tutulmalı 3-4 bin yüksek gelir.. )))))))))))))))
  • 18-05-2021, 05:19:08
    #34
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
    Hocam sende çok fena aşağılık sendromu var. Zamanında çok ezdiler galiba seni.
  • 18-05-2021, 05:41:30
    #35
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende iyi derece de yazılımcıyım ve şirket sahibiyim bence bunun arkasında işini layi kı ile yapmayan arkadaşlarımız var normalde 1 ayda yazılacak scripti sanki önemli bir iş yapıyormuşcasına 6 ay a yayıp da yazan hatta inatla farklı argümanlar kullanan arkadaşlar var bir kere hiçbir şirket yazılımcıya telefon vermek zorunda değil buna neden takıntılısın anlamadım 2. si yazılımcının maaşı 3 4 bin i geçmemeli neden mi çünki eğer şirket sürekli proje üretmiyorsa ki tr de oyun yazan çok firma yok yazılımcı lüks basit bir script yazılması yada program yaptırılması için neden yazılımcı çalıştırsın dışardan yaptırmak daha mantıklı o yüzden o ücretler çok bile bence yazılımcıların tripleride ayrı bir konu ya 3 gün de yazılacak iş neden yetişmedi dersin klasik cevap buyrun siz yapın biliyorsanız olur yazılımcı iş ahlakı olmayan kendini beğenmiş yazılımcılar çoğu kopyala yapıştırcı olanlar ne yazık ki hak eden arkadaşların adlarını ve mesleğin itibarını zedelediler o yüzden ilk önce kendinizde arayın sorunu önce siz projeleri yazarken 3 günlük projeyi 6 ay a yaymayın şirketleri kandırmayın ( sözün konu sahibine değil ) sonra şirketlere laf atın 5 köfteye 20 kuruş vericek enayi şirket kalmadı bence
    Ucuz etin yahnisi
    https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html
  • 18-05-2021, 07:22:38
    #36
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak edenler olmuş sorunu çözemediniz mi diye çözdük fakat sorun mysql sorgusundan kaynaklanmıyordu normalde çalışması gereken kod server daki mysql ve php sürümünden dolayı çalışmıyordu nitekim sorunun çözümünü de yazıp bırakan benim böyle sorunlar ile karşılaşanlar uğraşmasınlar diye ama güldürdünüz beni ALLAH da sizi güldürsün A class yazılımcılar)
    O bir yana hocam durums nedir yahu kimin aklına geldi böyle isimlendirmek