Bu ülkede bilgisayar ve bilişim mi kaldı? beyin göçü veriyoruz her gün. Binlerce bilgisayar programcısını bir günde cahil bıraktılar. Adamın işi bilgisayar sen git iktisat oku dediler. Şimdi bana diyecekler DGS felan var hepsi hikaye kardeşim sınava çok çalışıpta senelik 60 bin tl vermek için ek kontenjandan yerleşen adam gördük. Bu ülkede gidin POLİS ASKER BEKÇİ felan olun kafanız rahat olur..