Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
Hocam sende çok fena aşağılık sendromu var. Zamanında çok ezdiler galiba seni.