Konuyu açıp dert eden sensin kendine maaş olarak 3 4 bin lirayı az gören sensin çalışacağın iş yerinin sana özel tel vermesini isteyen sensin ben neleri bildiğini öğrenmek istedim popüler olan bir script, program , modül falan yazmışsınız bilmek istedim.Belki sana göre bir şirket buluruz belli mi olur.

) Yazılımda derece alınıp satılan bişey değil yaptığınla elde edilen birşey. Benim türkçemin burdakilerin beni anlamasına yeteceğini düşünüyorum ama senin gibi a klass türkçe bilenler de anladığı kadarı ile idare etsin...
Hocam sende çok fena aşağılık sendromu var. Zamanında çok ezdiler galiba seni.