• 16-05-2021, 05:12:48
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Konuya vakıf kişi @GalipErdem; dir ...
  • 16-05-2021, 05:14:23
    #11
    inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. ayına girdi ve hiç ödeme yapmadım. Kazanç yok ki kazancı olmayan işten nasıl ödeme yapmamı bekleyebilir onu da bilmiyorum
    doğrudur hocam Allah yardımcımız olsun ama atladığın şey şura da Devlet o parayı söke söke alıyor misal Allah korusun rahatsızlan hastaneye git muayene olamaya biliyorsun sebep bağkur borcu ama para ile yaparız diyor devlet hastanesi Borcum yoktu sistemde sorun vardı başıma gelmişti arkamda suriyeli var direk geç diyorlar söve söve gitmiştim.
  • 16-05-2021, 08:58:33
    #12
    ben bağkurumu ödemicem istedikleri kadar borç yazsınlar o kadar para ödeyecek durumum yok
  • 16-05-2021, 11:50:06
    #13
    Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda 2 şirket kapatmış birisi olarak sürecin çok yıpratıcı ve ağır maddiyatı olduğunu söyleme gereksinimi hissettim.
    Sanırım Sermaye şirketi (Limited, AŞ) kapanışı gerçekleştirdiniz.
    Şahıs işletmelerinde kapanış sermaye şirketleri kadar sancılı olmaz ortalama 1 hafta içerisinde işlemler gerçekleşir.
  • 16-05-2021, 12:01:55
    #14
    Platin üye
    ayvuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım Sermaye şirketi (Limited, AŞ) kapanışı gerçekleştirdiniz.
    Şahıs işletmelerinde kapanış sermaye şirketleri kadar sancılı olmaz ortalama 1 hafta içerisinde işlemler gerçekleşir.
    Ben kapatamıyorum maalesef şuan. Alınan makinaların kdv sini alırken zaten ödedik. Şimdi tekrar kapatırkende ödemek gerekiyormuş. Çok saçma bir vergi sistemi var.

    Ayrıca bağkur borcunu ödeyebilecek durumu olmayan ödemesin zaten. Öyle yada böyle bir kaç sene sonra siliniyor o borç. Ben ödemiyorum. Ödemeyeceğim. Zaten bi rahatsızlığım olduğunda devlete randevu alayım dediğimde 1 ay sonraya randevu verdikleri için, direk özele gidiyorum. Orada da 100 lira ise, 150 liraya muayene oluyorsun borcun varken. Ama adam gibi hizmet alıyorsun.

    Dikkat ettiğim kısım çok hasta olmamaya çalışıyorum
  • 16-05-2021, 12:06:32
    #15
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kapatamıyorum maalesef şuan. Alınan makinaların kdv sini alırken zaten ödedik. Şimdi tekrar kapatırkende ödemek gerekiyormuş. Çok saçma bir vergi sistemi var.

    Ayrıca bağkur borcunu ödeyebilecek durumu olmayan ödemesin zaten. Öyle yada böyle bir kaç sene sonra siliniyor o borç. Ben ödemiyorum. Ödemeyeceğim. Zaten bi rahatsızlığım olduğunda devlete randevu alayım dediğimde 1 ay sonraya randevu verdikleri için, direk özele gidiyorum. Orada da 100 lira ise, 150 liraya muayene oluyorsun borcun varken. Ama adam gibi hizmet alıyorsun.

    Dikkat ettiğim kısım çok hasta olmamaya çalışıyorum
    Hocam kapatma işlemini alıntı yaptığım arkadaşa hitaben yazmıştım,
    KDV emanet olduğu için ödemeniz gerekir, lâkin makine ve techizatlarını fatura karşılığında başka birilerine satabilirsiniz. daha sonra kapatma işlemini gerçekleştirirseniz sorun olmayacaktır.
    Bağkur kısmında hesap hataları olabilir, SGK ile görüşmenizde fayda var.
    Eğer ödeme yapmıyorsanız size Özel sağlık sigortasını tavsiye ederim, aynı zamanda gelirinizin %10 u kadar vergi indiriminden faydalanabilirsiniz.
  • 16-05-2021, 12:07:00
    #16
    semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kapatamıyorum maalesef şuan. Alınan makinaların kdv sini alırken zaten ödedik. Şimdi tekrar kapatırkende ödemek gerekiyormuş. Çok saçma bir vergi sistemi var.

    Ayrıca bağkur borcunu ödeyebilecek durumu olmayan ödemesin zaten. Öyle yada böyle bir kaç sene sonra siliniyor o borç. Ben ödemiyorum. Ödemeyeceğim. Zaten bi rahatsızlığım olduğunda devlete randevu alayım dediğimde 1 ay sonraya randevu verdikleri için, direk özele gidiyorum. Orada da 100 lira ise, 150 liraya muayene oluyorsun borcun varken. Ama adam gibi hizmet alıyorsun.

    Dikkat ettiğim kısım çok hasta olmamaya çalışıyorum
    hocam madem bu firma sahiplerine zorunlu olarak fütursuzca ödetilen bağkur, vergi, ticaret odası vb şeylerden şikayetciyse neden birlik olunup karşı çıkılmıyor sizce de çok fazla değil mi ?
    ticaret odasıyla bir ilgi alakam olmamasına rağmen kayıt istiyor benim hiçbir hakkımı savunmuyor, gelişmem için bir katkıda bulunmuyor gidip ticaret yaptığım alanla devlet arasında bir aracı olmuyor neden o kadar kayıt ücreti ödüyoruz mesela ? kimsenin neden sesi çıkmıyor ?
  • 16-05-2021, 12:10:02
    #17
    bugün gerçekten devlete değil direkt allaha isyan ettim ya bakıyorum 3 aylık sürece ortada vergilendirebileceğim bi gelir yok sürekli geliştirmek için aksine ödeme yapıyorum kazandığımdan çok yatırıyorum işlerime ve bana fütursuzca bağkur vergi ödemeleri çıkarıyor. Yaptığım yazılımı kullanıma sunabilmek için bir şeye ihtiyacım oluyor tak ticaret odasından gereksiz bi ilan atmam gerekiyor bana 2000 tl lik bi ticaret odasına maal oluyor kaç saatir hala uyumadım bu paraları yetiştirebilmek için açık açık söylüyorum bunu yasal olmayan işler bakmaya başladım. ilerlemiyor yoksa yani yetişilecek gibi değil. Satışa sunabilmek için bi script hazırlamaya kalkıyoruz 3-5 ay sürüyor ki hala devam ediyoruz bitmedi bile e gelir yok ama arkada bağkur ve aylık, 3 aylık 6 aylık yıllık gelir vergisi işliyor
  • 16-05-2021, 12:10:39
    #18
    Şuan 1330 TL her ay yazıyor.
    3 ayda toplam 3990 TL BORÇ +58 TL CEZA gözüküyor.