ayvuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım Sermaye şirketi (Limited, AŞ) kapanışı gerçekleştirdiniz.
Şahıs işletmelerinde kapanış sermaye şirketleri kadar sancılı olmaz ortalama 1 hafta içerisinde işlemler gerçekleşir.
Ben kapatamıyorum maalesef şuan. Alınan makinaların kdv sini alırken zaten ödedik. Şimdi tekrar kapatırkende ödemek gerekiyormuş. Çok saçma bir vergi sistemi var.

Ayrıca bağkur borcunu ödeyebilecek durumu olmayan ödemesin zaten. Öyle yada böyle bir kaç sene sonra siliniyor o borç. Ben ödemiyorum. Ödemeyeceğim. Zaten bi rahatsızlığım olduğunda devlete randevu alayım dediğimde 1 ay sonraya randevu verdikleri için, direk özele gidiyorum. Orada da 100 lira ise, 150 liraya muayene oluyorsun borcun varken. Ama adam gibi hizmet alıyorsun.

Dikkat ettiğim kısım çok hasta olmamaya çalışıyorum