• 16-05-2021, 02:38:28
    #1
    selamlar 3. ayına girmiş bi şahıs firmam var ve ilk 2 ay 1002.50 tl üzerinden aylık olarak bağkur borcu çıkmıştı şimdi baktığımda ise 1500 tl yazılmış son ay bunun sebebi nedir ?
  • 16-05-2021, 02:42:56
    #2
    Geçen ay benim de sadece 2 aylık birikmiş vardı ama cezalıdan da fazla geldi SGK ya gittim dedim böyle böyle bu normalden fazla değil mi baktilar 5 10 dk sonra bir şeyler yaptılar düştü o fazla olan kısım. Pazartesi SGK ya gidip sor bence.
  • 16-05-2021, 02:45:47
    #3
    Muhasebeci ye niye oara veriyorsunuz hocam sorsanıza kendilerine
  • 16-05-2021, 02:46:41
    #4
    Sende bir hata olabilir. 5 Ay önce 860 TL'den 1050 TL yapmışlardı. Tekrar bir zam yapacaklarını zannetmiyorum. Zaten abartı bir zam yaptılar.
  • 16-05-2021, 02:48:25
    #5
    asigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhasebeci ye niye oara veriyorsunuz hocam sorsanıza kendilerine
    yani bu şekilde devam ederse kapatıp kardeşimin üzerine 29 yaş girişimci desteğiyle yeniden açacağım
  • 16-05-2021, 03:02:26
    #6
    1.055.36 TL şuan benim gözüken zamanın da düzenli öder isen indirimli oluyor 1 kere bile geçilir isen ödeme de indirimsiz olarak devam ediyor diye biliyorum muhasebecin ile bir görüş istersen
  • 16-05-2021, 03:31:11
    #7
    ErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.055.36 TL şuan benim gözüken zamanın da düzenli öder isen indirimli oluyor 1 kere bile geçilir isen ödeme de indirimsiz olarak devam ediyor diye biliyorum muhasebecin ile bir görüş istersen
    3. ayına girdi ve hiç ödeme yapmadım. Kazanç yok ki kazancı olmayan işten nasıl ödeme yapmamı bekleyebilir onu da bilmiyorum
  • 16-05-2021, 04:31:19
    #8
    inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani bu şekilde devam ederse kapatıp kardeşimin üzerine 29 yaş girişimci desteğiyle yeniden açacağım
    Yakın zamanda 2 şirket kapatmış birisi olarak sürecin çok yıpratıcı ve ağır maddiyatı olduğunu söyleme gereksinimi hissettim.
  • 16-05-2021, 04:38:14
    #9
    Şu anda güncel değer 1055 tl hocam. bir önceki dönemde ödeme yapmamışsanız ya da eksik yapmışsanız bu yansımış olabilir. konu ile ilgili e-devletten geçmiş ödemeler arşivine bakabilirsiniz.