Geçen ay benim de sadece 2 aylık birikmiş vardı ama cezalıdan da fazla geldi SGK ya gittim dedim böyle böyle bu normalden fazla değil mi baktilar 5 10 dk sonra bir şeyler yaptılar düştü o fazla olan kısım. Pazartesi SGK ya gidip sor bence.