abartı bağkur ödemesi zam mı geldi ?
18
●403
- 16-05-2021, 02:42:56Geçen ay benim de sadece 2 aylık birikmiş vardı ama cezalıdan da fazla geldi SGK ya gittim dedim böyle böyle bu normalden fazla değil mi baktilar 5 10 dk sonra bir şeyler yaptılar düştü o fazla olan kısım. Pazartesi SGK ya gidip sor bence.
- 16-05-2021, 02:46:41Sende bir hata olabilir. 5 Ay önce 860 TL'den 1050 TL yapmışlardı. Tekrar bir zam yapacaklarını zannetmiyorum. Zaten abartı bir zam yaptılar.
- 16-05-2021, 02:48:25yani bu şekilde devam ederse kapatıp kardeşimin üzerine 29 yaş girişimci desteğiyle yeniden açacağımasigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 03:02:261.055.36 TL şuan benim gözüken zamanın da düzenli öder isen indirimli oluyor 1 kere bile geçilir isen ödeme de indirimsiz olarak devam ediyor diye biliyorum muhasebecin ile bir görüş istersen
- 16-05-2021, 03:31:113. ayına girdi ve hiç ödeme yapmadım. Kazanç yok ki kazancı olmayan işten nasıl ödeme yapmamı bekleyebilir onu da bilmiyorumErdoganUrcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2021, 04:31:19Yakın zamanda 2 şirket kapatmış birisi olarak sürecin çok yıpratıcı ve ağır maddiyatı olduğunu söyleme gereksinimi hissettim.inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle