1.055.36 TL şuan benim gözüken zamanın da düzenli öder isen indirimli oluyor 1 kere bile geçilir isen ödeme de indirimsiz olarak devam ediyor diye biliyorum muhasebecin ile bir görüş istersen
3. ayına girdi ve hiç ödeme yapmadım. Kazanç yok ki kazancı olmayan işten nasıl ödeme yapmamı bekleyebilir onu da bilmiyorum