bugün gerçekten devlete değil direkt allaha isyan ettim ya bakıyorum 3 aylık sürece ortada vergilendirebileceğim bi gelir yok sürekli geliştirmek için aksine ödeme yapıyorum kazandığımdan çok yatırıyorum işlerime ve bana fütursuzca bağkur vergi ödemeleri çıkarıyor. Yaptığım yazılımı kullanıma sunabilmek için bir şeye ihtiyacım oluyor tak ticaret odasından gereksiz bi ilan atmam gerekiyor bana 2000 tl lik bi ticaret odasına maal oluyor kaç saatir hala uyumadım bu paraları yetiştirebilmek için açık açık söylüyorum bunu yasal olmayan işler bakmaya başladım. ilerlemiyor yoksa yani yetişilecek gibi değil. Satışa sunabilmek için bi script hazırlamaya kalkıyoruz 3-5 ay sürüyor ki hala devam ediyoruz bitmedi bile e gelir yok ama arkada bağkur ve aylık, 3 aylık 6 aylık yıllık gelir vergisi işliyor