inno27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. ayına girdi ve hiç ödeme yapmadım. Kazanç yok ki kazancı olmayan işten nasıl ödeme yapmamı bekleyebilir onu da bilmiyorum
doğrudur hocam Allah yardımcımız olsun ama atladığın şey şura da Devlet o parayı söke söke alıyor misal Allah korusun rahatsızlan hastaneye git muayene olamaya biliyorsun sebep bağkur borcu ama para ile yaparız diyor devlet hastanesi Borcum yoktu sistemde sorun vardı başıma gelmişti arkamda suriyeli var direk geç diyorlar söve söve gitmiştim.