• 22-12-2008, 18:59:23
    #19
    internet gösterir modem ne zaman arasam hat var internet kullanıyorsunuz derler hep
    ama hiç giremem
    en son 1 ay önce
    20 dk bi işlemler yaptırdı ve sorunu sözemedi
    ve diğer müşterilermise destek vermek icin sizi alıyorum derler
  • 22-12-2008, 19:07:38
    #20
    Değilim ve asla olamıyacağım ! LANET OLSUN BÖYLE HİZMETE 3,5 kuruş kazancaklar diye sömürülüyoruz.

    Net gider, kazıklanırız, borç oldumu anında keserler, iğrenç bir personel davranışı vardır küfr eder gibi hizmet veriyorlar.
  • 22-12-2008, 19:13:33
    #21
    Müşteri hizmetleri dışında bir sorun yok.
  • 22-12-2008, 21:27:36
    #22
    memnun değilim adsl gittimi yarım günden önce gelmiyor çok kazık vs vs
  • 22-12-2008, 23:56:39
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Ben memnunum sorun olmadı daha hiç tek kötü sabit ücret almaları onuda almazlarsa Türkiye'de bundan daha iyi alternatif yok şuanda kullanmaya mecburuz.