Değilim ve asla olamıyacağım ! LANET OLSUN BÖYLE HİZMETE 3,5 kuruş kazancaklar diye sömürülüyoruz.

Net gider, kazıklanırız, borç oldumu anında keserler, iğrenç bir personel davranışı vardır küfr eder gibi hizmet veriyorlar.