Konu
Telekom ve Ttnetten Memnun musunuz
22-12-2008, 19:07:38
#20
WebEngineer
Değilim ve asla olamıyacağım ! LANET OLSUN BÖYLE HİZMETE 3,5 kuruş kazancaklar diye sömürülüyoruz.
Net gider, kazıklanırız, borç oldumu anında keserler, iğrenç bir personel davranışı vardır küfr eder gibi hizmet veriyorlar.