• 22-12-2008, 00:48:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    değilim...
  • 22-12-2008, 09:42:24
    #11
    memnun olma ihtimalimi size bırakıyorum ama bana yaşattıklarını aktarayım.
    1 mbps limitsiz tarif kullanıyorum Aylık 49 ytl ödüyorum. Sanırım avrupanın en kazık interneti
    İnternet sürekli gider gelir.Telefon açarsın bizden kaynalı dğeil sizden kaynaklı derler.Telefon faturasıda sana yerleşir.
    Telefon kullanmam aylık 15 ytl ödüyorum.ama önemi yok Türk Telekom büyüsün yeterki.
    Toplam şikayet sayım 100 ü geçmiştir ama sorsan sorunların kaynağı hep sensin.
    İnternetin hızı hiçbir şekilde stabil değil.Tam hızla internete bağlandığım an çok nadir.
    Şikayetin çok ciddi ise ve çözülmesi zor ise sana dönüş için arıza kaydı alıyorlar.Dönüş yapan kişiye aradan 2 3 gün geçse bile sakın sert bir dil ile konuşma artistik yapıp telefonu suratına kapatıyor.sap gibi ortada bırakıyorlar ( kimse öyle bişey olmaz felan demesin ben yaşadım )
    e karar sizde :]
  • 22-12-2008, 09:53:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Ay Sonları Kota Sorgulama Sayfasının Kapalı Olması Çok Kötü
  • 22-12-2008, 15:20:07
    #13
    Değilim.29 ytl'lik faturanın 49-59 arası gelmesinden bıktım artıkkk.
  • 22-12-2008, 15:26:01
    #14
    Allah bin belası versin.
    Günde 50 kere bağlantımı kesilir. Siteleri taşıyorum gidiyo, önemli bi işim oluyo gidiyo, cs oynarken gidiyo, bişey indirirken gidiyo... Modemi değiştirdik hâla gidiyo.
  • 22-12-2008, 15:32:34
    #15
    Bundan daha iyi bir firma olamaz. Günde fix şaşmaz 10 kez bağlantım gider, müşteri hizmetlerini aradığımda telekomda sorun var düzelir bekleyin diyeceklerii bildiğim için artık aramıyorum da kendimce çözümler üretiyorum
  • 22-12-2008, 15:37:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Malesef önceden memnundum ama şu son yaptıklarına bakılırsa kessinlikle değilim çünkü özel bir firmanın eline geçince iyice sapıttı diyebilirim.TTNET gelirsek ne diyim ki çok çok dolandırıcılıklar dönüyor gibime geliyor
  • 22-12-2008, 16:10:29
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bulunduğum bölge için çok memnunum. Şu ana kadar yaşadığım en uzun kesinti,sadece bir kez 10 dakika olmuştu.
  • 22-12-2008, 18:51:01
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Smile adsl nin yanında, öpüp başınıza koyun ttnet interneti. Smile ye sakın bulaşmayın.