memnun olma ihtimalimi size bırakıyorum ama bana yaşattıklarını aktarayım.
1 mbps limitsiz tarif kullanıyorum Aylık 49 ytl ödüyorum. Sanırım avrupanın en kazık interneti
İnternet sürekli gider gelir.Telefon açarsın bizden kaynalı dğeil sizden kaynaklı derler.Telefon faturasıda sana yerleşir.
Telefon kullanmam aylık 15 ytl ödüyorum.ama önemi yok Türk Telekom büyüsün yeterki.
Toplam şikayet sayım 100 ü geçmiştir ama sorsan sorunların kaynağı hep sensin.
İnternetin hızı hiçbir şekilde stabil değil.Tam hızla internete bağlandığım an çok nadir.
Şikayetin çok ciddi ise ve çözülmesi zor ise sana dönüş için arıza kaydı alıyorlar.Dönüş yapan kişiye aradan 2 3 gün geçse bile sakın sert bir dil ile konuşma artistik yapıp telefonu suratına kapatıyor.sap gibi ortada bırakıyorlar ( kimse öyle bişey olmaz felan demesin ben yaşadım )
e karar sizde :]