Konu
Telekom ve Ttnetten Memnun musunuz
22-12-2008, 16:10:29
#17
backdoor
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bulunduğum bölge için çok memnunum. Şu ana kadar yaşadığım en uzun kesinti,sadece bir kez 10 dakika olmuştu.