Konu
Telekom ve Ttnetten Memnun musunuz
22-12-2008, 23:56:39
#23
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Ben memnunum sorun olmadı daha hiç tek kötü sabit ücret almaları onuda almazlarsa Türkiye'de bundan daha iyi alternatif yok şuanda kullanmaya mecburuz.