• 21-12-2008, 12:53:25
    #37
    salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rap yapmak, beat yapmak senin zannetiğin kadar kolay değil okadar çok biliyorsan kendin yapta dolar milyoneri ol.İşin içine girip 3 sene harmanlanman lazım.acunun yaptığı eziklikti ama yiğidi öldür hakkını yeme
    dediğin terimleri bilmiyorum beat meat bunlara yabancıyım. Vay be zor işmiş gerçekten yazılışı bile bi tuhaf.

    Zaten ben bilsem yapacak olsam, yazdıklarını anlardım. Ben zaten acun'un hakkını veriyorum adam çok zeki, Angelina'yı getirdi neden? Çünkü bu ülkede erkekler hafif bacağı açık bi hatun gördümü dibine düşüyor.

    50Cent'i getirdi neden?

    Çünkü geleceğimizi emanet edeceğimiz gençler, daha 13-14 yaşında salak salak hareketlerle, düzgün türkçe konuşamazsen emperyalist bir müzik kültürünü benimsiyor. Acun bunların farkında değil mi sanıyorsun? Farkında ki o yüzden bu sanatçıları getiriyor. Babasının hayrına değil yani. Karşımdaki insanın benim söylediklerimi anlaması için aynı frekansta olmak gerekiyor.

    Bknz: schreck
  • 21-12-2008, 13:32:54
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dediğin terimleri bilmiyorum beat meat bunlara yabancıyım. Vay be zor işmiş gerçekten yazılışı bile bi tuhaf.
    Zaten ben bilsem yapacak olsam, yazdıklarını anlardım. Ben zaten acun'un hakkını veriyorum adam çok zeki, Angelina'yı getirdi neden? Çünkü bu ülkede erkekler hafif bacağı açık bi hatun gördümü dibine düşüyor.
    50Cent'i getirdi neden?
    Çünkü geleceğimizi emanet edeceğimiz gençler, daha 13-14 yaşında salak salak hareketlerle, düzgün türkçe konuşamazsen emperyalist bir müzik kültürünü benimsiyor. Acun bunların farkında değil mi sanıyorsun? Farkında ki o yüzden bu sanatçıları getiriyor. Babasının hayrına değil yani. Karşımdaki insanın benim söylediklerimi anlaması için aynı frekansta olmak gerekiyor.
    Bknz: schreck
    kimin düşünce darlığında olduğu ortada .Türkçe yapılan raplerde genellikle türk milliyetçiliği hakim.İngilizce falan dinlemiyorum.Tasavvuf dahi yapılmakta.Yani biz amerikalıları falan övmüyoruz.kendi ülkemizde olup biteni anlatıyoruz.Konserler 3000 ile 5000 arasında değişiyor.Bukadar insan aptalda acaba bi senmi akıllısın. Bu işi 30 yaşına gelmiş insalarda yapıyor ayrıca üni. mezunu.Sagopa Kajmer dinle ondan sonra gel buraya yaz.Respect and Peace
  • 21-12-2008, 13:38:20
    #39
    KoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Programı biraz izledim her dakika reklam koydular.
    Yarın devam etmesi demek 50 centin yarın gelmesi demek değildir. Adam gelmiştir ve program çekilmiştir. Fakat Varmısın yokmusun yarışması bunu 2bölüm yapmıştır. Canlı değilki yarışma. Sanırım amaç daha fazla reyting ve reklam alıp para kazanmak.
    aynen doğru. o program canlı çekilen bir program değil. Daha öncede hiç canlı çekilmedi.

    Göz var nizam var. Rezillik olacak birşeyde yok. Reytingdir, adam programının tutulmasını istiyor, tabiki yapacak bunları!.
  • 21-12-2008, 14:08:50
    #40
    Program adamın programı olduğundan ötürü problem yok. İster 2`ye böler, ister 10`a böler.
  • 21-12-2008, 15:21:00
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu kadar Amerikan Özentisi olmak iyi değil, sırf bizde de yok örnek Afrikalı gençlerde aynı sorun var baya bir Nijaryalı, Kamerunlu arkadaşım var %95'i Amerikan siyahi olma özentisi var aynı tarz giyim aynı hareketler hadi onların durumu farklı bizden bizim gençlere ne oluyor onu anlamış değilim. Şalvara kötü bakarlar giydikleri kıyafetin şalvardan farkı yok, hayatlarında adını bile duymadıkları Amerikan takımlarının logoları var. İlginç ve üzücü bir durum
  • 21-12-2008, 15:24:51
    #42
    Rap'e karşı olmak ayrı şey , 50 Cent'in ve sevenlerinin(!) Acun'un programındaki hal ve hareketlerine karşı olmak ayrı şey . Ona göre yorum yapalım lütfen .
  • 21-12-2008, 15:43:43
    #43
    Üyeliği durduruldu
    Böyle bir saçma konu olurmu işde olur,

    şimdi kıcaca özetlemek istiyorum, Türkiye'ye bir Dünya Starı geliyor. Dünyada 10 Milyon Üzerinde CD' satmış, Dün 16 Bin kişi TV'ye alınmamış, 50 CENT'e TV Kanalı 1 trilyona yakın para vermiş neredeyse, sen gelmiş devamı yarın diye kızıyorsun! e ozaman sende kanalın parasını öde ? ozaman devam etsin program. varmı böyle bir saçmalık, admlar haklı tabiki. okadar. adama para vermişler hakkını almadan kim bişi yapar sen yaparmısın? karşılığını almadığın bişi, yapmazsın, sen bakkala gidince ekemk 750 krş. sen para vermeyince bakkal sana ekmek veriyormu ? vermiyor. gereksiz şey.
  • 21-12-2008, 16:31:42
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Saçmalık söylediğin bence. Programda o kadar atraksiyonlar yapıldı, görüntüler gösterildi. Koskoca 50 cent gelmiş. gece 3'e kadar sürsemiydi yani? Diğer programlar aksar. Bence Acun bu işte tam bir profesyonel. 50 cent'i kim getirmiş ki Türkiye'ye bırak da 1 gün sarksın. Bence yanlış düşünüyorsun.
  • 21-12-2008, 16:32:18
    #45
    Yönetici onayı bekliyor
    Mercedes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir saçma konu olurmu işde olur,
    şimdi kıcaca özetlemek istiyorum, Türkiye'ye bir Dünya Starı geliyor. Dünyada 10 Milyon Üzerinde CD' satmış, Dün 16 Bin kişi TV'ye alınmamış, 50 CENT'e TV Kanalı 1 trilyona yakın para vermiş neredeyse, sen gelmiş devamı yarın diye kızıyorsun! e ozaman sende kanalın parasını öde ? ozaman devam etsin program. varmı böyle bir saçmalık, admlar haklı tabiki. okadar. adama para vermişler hakkını almadan kim bişi yapar sen yaparmısın? karşılığını almadığın bişi, yapmazsın, sen bakkala gidince ekemk 750 krş. sen para vermeyince bakkal sana ekmek veriyormu ? vermiyor. gereksiz şey.
    dayı dünkü reklamlarla zaten 5 milyon ytl almışlardır.aç gözlülüğün bir anlamı yok