salvo_wm adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Zaten ben bilsem yapacak olsam, yazdıklarını anlardım. Ben zaten acun'un hakkını veriyorum adam çok zeki, Angelina'yı getirdi neden? Çünkü bu ülkede erkekler hafif bacağı açık bi hatun gördümü dibine düşüyor.
50Cent'i getirdi neden?
Çünkü geleceğimizi emanet edeceğimiz gençler, daha 13-14 yaşında salak salak hareketlerle, düzgün türkçe konuşamazsen emperyalist bir müzik kültürünü benimsiyor. Acun bunların farkında değil mi sanıyorsun? Farkında ki o yüzden bu sanatçıları getiriyor. Babasının hayrına değil yani. Karşımdaki insanın benim söylediklerimi anlaması için aynı frekansta olmak gerekiyor.
Bknz: schreck
Bu işi 30 yaşına gelmiş insalarda yapıyor ayrıca üni. mezunu.Sagopa Kajmer dinle