Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Zevkler ve renkler tartışılmaz ama bu kadar Amerikan Özentisi olmak iyi değil, sırf bizde de yok örnek Afrikalı gençlerde aynı sorun var baya bir Nijaryalı, Kamerunlu arkadaşım var %95'i Amerikan siyahi olma özentisi var aynı tarz giyim aynı hareketler hadi onların durumu farklı bizden bizim gençlere ne oluyor onu anlamış değilim. Şalvara kötü bakarlar giydikleri kıyafetin şalvardan farkı yok, hayatlarında adını bile duymadıkları Amerikan takımlarının logoları var. İlginç ve üzücü bir durum