Böyle bir saçma konu olurmu işde olur,

şimdi kıcaca özetlemek istiyorum, Türkiye'ye bir Dünya Starı geliyor. Dünyada 10 Milyon Üzerinde CD' satmış, Dün 16 Bin kişi TV'ye alınmamış, 50 CENT'e TV Kanalı 1 trilyona yakın para vermiş neredeyse, sen gelmiş devamı yarın diye kızıyorsun! e ozaman sende kanalın parasını öde ? ozaman devam etsin program. varmı böyle bir saçmalık, admlar haklı tabiki. okadar. adama para vermişler hakkını almadan kim bişi yapar sen yaparmısın? karşılığını almadığın bişi, yapmazsın, sen bakkala gidince ekemk 750 krş. sen para vermeyince bakkal sana ekmek veriyormu ? vermiyor. gereksiz şey.