• 30-04-2021, 09:57:04
    #19
    ReTinA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buraya geleli daha beş ay oldu çalışma iznim yok devlet yardımı ile geçiniyorum. Avusturya çok ucuz bir.ulkedir ve kimse kimseye karışmaz. Biraz ırkçılık var eski kafalarda ama olsun gelir ve hayat dengesi orantili
    dili gitmeden ne derece biliyordunuz hocam?
  • 30-04-2021, 09:58:46
    #20
    Üyeliği durduruldu
    BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dili gitmeden ne derece biliyordunuz hocam?
    Almanca sıfırdi gelmeden
  • 30-04-2021, 10:08:12
    #21
    Ne güzel manzara 👍
  • 30-04-2021, 10:19:02
    #22
    hangi yöntemle gittiniz hocam
    ReTinA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Almanca sıfırdi gelmeden
  • 30-04-2021, 10:19:16
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Darısı bizim de başımıza inşallah! Timsah, yılan ve dingolara dikkat edin
  • 30-04-2021, 10:23:36
    #24
    Türkiye'de köpeğini gezdirmen serbest ama çocuğunu kapının önüne çıkartamazsın. Yassssak.
    • ReTinA
    ReTinA bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 30-04-2021, 10:25:30
    #25
    Kısıtlamalar bilime, mantığa aykırı olunca azaltmak şöyle dursun vakaları arttırıyor. Ayrıca aşı da yok.

    Bir de birileri memleketimize özgürlükler ülkesi demiş. İnanmayın, Türkiye hapsetme oranında dünya birinciliğine oynamaktadır (Avrupa’da birincidir). Özgürlükler ülkesi falan değildir. İş aş bulamazsınız. Sonra da başınız belaya girer eski püskü kanunlardan ötürü içeride yatarsınız yıllarca. Aksini söyleyenlere itibar etmeyin.
  • 30-04-2021, 10:28:46
    #26
    Hocam sınırdan kaçarak mı? Belediyelerin aracılığıyla mı geçtiniz kaçakçınız kim? 😂

    şakası bir yana çok güzel olmuş adınıza sevindim hocam
  • 30-04-2021, 10:46:36
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sınırdan kaçarak mı? Belediyelerin aracılığıyla mı geçtiniz kaçakçınız kim? 😂

    şakası bir yana çok güzel olmuş adınıza sevindim hocam
    Kaçtım geldim konusunda hem fikiriz 😂