• 30-04-2021, 09:31:12
    #10
    Maalesef sıkıntı kural koymak değil bu kurallara uyacak insan bulmak. İnsanlarımızda kurallara uyma bilinci yok.
  • 30-04-2021, 09:34:08
    #11
    Türkiye gerçeklerine alışın artık ve inanın Türkiye de ki özgürlükler az değil bu dediğiniz ülkeler de az bir vergi kacirin sizi hoplatıyorlar Türkiye güzel bir ülke umarım herkes kardeşçe yaşar ve birbirine yardım etmeye devam eder.
  • 30-04-2021, 09:35:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    ofurkanak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef sıkıntı kural koymak değil bu kurallara uyacak insan bulmak. İnsanlarımızda kurallara uyma bilinci yok.
    Evet sorun bu sanırım. Avusturya çok kuralcı bir ülke ama kuralı yasa olarak değil sözlü olarak koyuyorlar. Kimsede bu kitapta yazmıyor deyip kuralı ihlal etmiyorum çocukluktan yetisriyorlar insanını. Malesef caniniz Türkiyemizde kural çiğnemek için var algısı var.
  • 30-04-2021, 09:36:56
    #13
    Üyeliği durduruldu
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye gerçeklerine alışın artık ve inanın Türkiye de ki özgürlükler az değil bu dediğiniz ülkeler de az bir vergi kacirin sizi hoplatıyorlar Türkiye güzel bir ülke umarım herkes kardeşçe yaşar ve birbirine yardım etmeye devam eder.
    Türkiye dünyanın en güzel ülkesi. Fakat şunu atlamayın. Evet Avrupa suçla mücadele konusunda çok serttir. Kanun neyse uyacaksin der ve insanını öyle yetiştirir. Keşke Türkiye böyle yetiştirme olsa.
  • 30-04-2021, 09:40:27
    #14
    Üyeliği durduruldu
    TR serverine geçmeyin abi geçtiğiniz an, ping fps coin gibi sorunlar başlıyor. Hile açıp coin kasanlar var. Tüccarların çoğu ***********. Vergisi yüksek. Suç oranı geniş. Hayatına bir kızı bile alamıyor ve mental çöküntü yaşayabiliyorsun. TR serveri rezalet.
  • 30-04-2021, 09:40:58
    #15
    Hocam konu dışı ama cevaplarsanız sevinirim. Ne iş yapıyorsunuz, oraya ne zaman gittiniz ve birim fiyat olarak pahalı bir ülke mi? Genel anlamıyla bahsederseniz memnun olurum.
  • 30-04-2021, 09:46:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam konu dışı ama cevaplarsanız sevinirim. Ne iş yapıyorsunuz, oraya ne zaman gittiniz ve birim fiyat olarak pahalı bir ülke mi? Genel anlamıyla bahsederseniz memnun olurum.
    Buraya geleli daha beş ay oldu çalışma iznim yok devlet yardımı ile geçiniyorum. Avusturya çok ucuz bir.ulkedir ve kimse kimseye karışmaz. Biraz ırkçılık var eski kafalarda ama olsun gelir ve hayat dengesi orantili
  • 30-04-2021, 09:48:56
    #17
    orada mı doğdunuz nasıl oturum izni aldınız?
  • 30-04-2021, 09:53:01
    #18
    Çok güzel gözüküyor çok yakında Polonya'da olacağım bende