Maalesef sıkıntı kural koymak değil bu kurallara uyacak insan bulmak. İnsanlarımızda kurallara uyma bilinci yok.
Evet sorun bu sanırım. Avusturya çok kuralcı bir ülke ama kuralı yasa olarak değil sözlü olarak koyuyorlar. Kimsede bu kitapta yazmıyor deyip kuralı ihlal etmiyorum çocukluktan yetisriyorlar insanını. Malesef caniniz Türkiyemizde kural çiğnemek için var algısı var.