Hocam konu dışı ama cevaplarsanız sevinirim. Ne iş yapıyorsunuz, oraya ne zaman gittiniz ve birim fiyat olarak pahalı bir ülke mi? Genel anlamıyla bahsederseniz memnun olurum.
Buraya geleli daha beş ay oldu çalışma iznim yok devlet yardımı ile geçiniyorum. Avusturya çok ucuz bir.ulkedir ve kimse kimseye karışmaz. Biraz ırkçılık var eski kafalarda ama olsun gelir ve hayat dengesi orantili