Kısıtlamalar bilime, mantığa aykırı olunca azaltmak şöyle dursun vakaları arttırıyor. Ayrıca aşı da yok.

Bir de birileri memleketimize özgürlükler ülkesi demiş. İnanmayın, Türkiye hapsetme oranında dünya birinciliğine oynamaktadır (Avrupa’da birincidir). Özgürlükler ülkesi falan değildir. İş aş bulamazsınız. Sonra da başınız belaya girer eski püskü kanunlardan ötürü içeride yatarsınız yıllarca. Aksini söyleyenlere itibar etmeyin.