Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sınırdan kaçarak mı? Belediyelerin aracılığıyla mı geçtiniz kaçakçınız kim? 😂

şakası bir yana çok güzel olmuş adınıza sevindim hocam
Kaçtım geldim konusunda hem fikiriz 😂